Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Αστυνομικός έπαιζε με το τηλεκοντρόλ... (3)

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΡΟΔΟΥ



Ονομάζομαι Z. Γ. ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΡΟΔΟΥ ΕΤΩΝ .. ΤΗΛΕΦΩΝΟ 6944......
 

Επανέρχομαι για τρίτη φορά μέσα σε διάστημα 2 περίπου μηνών για να καταγγείλω και να δημοσιοποιήσω την χωρίς άλλο κατρακυλά και κατάντια που έχει πλέον περιέλθει το αστυνομικό τμήμα ρόδου από προσωπικές μου εμπειρίες .
 

Σήμερα στις 10:30 10-12-2010 επισκέφτηκα το αστυνομικό τμήμα ρόδου για να καταθέσω μήνυση στην εν διαστάσει σύζυγο μου για παραβίαση μόνιμης δικαστικής απόφασης στα πλαίσια της καθημερινής επικοινωνίας μου που πρέπει να έχω με την ανήλικη κόρη μου.
Υπέδειξα λοιπόν στον αξιωματικό υπηρεσίας που βρισκόταν εκείνη την στιγμή η εγκαλούμενη και του ζήτησα να κινηθεί αμεσα η διαδικασία του αυτοφώρου.
Μου απάντησε ότι αυτή την στιγμή δεν υπάρχει διαθέσιμο περιπολικό και ότι η διαδικασία θα ολοκληρωνόταν στο επόμενο δίωρο.
 

Στις 11:30 τηλεφώνησα στον αξιωματικό και τον ρώτησα αν έγινε η σύλληψη αλλά μου απάντησε ότι δεν υπάρχει ακόμα διαθέσιμο περιπολικό.
 

Ξανατηλεφώνησα στις 12:30 αλλά η απάντηση ήταν η ιδία με την μονή διάφορα ότι είχε ήδη ενημερώσει κάποιο περιπολικού και θα κινιόντουσαν εντος της επόμενης ώρας .
Στις 13:20 και ενώ βρισκόμουν σε απόσταση περίπου 50 μέτρων από το σημείο που τους είχα υποδείξει να γίνει η σύλληψη ,είδα την εγκαλούμενη να βγαίνει έξω τρέχοντας και να μπαίνει στο αμάξι της με το όποιο έφυγε με μεγάλη ταχύτητα .


ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΕΙΧΕ ΗΔΗ ΠΕΣΕΙ ΣΥΡΜΑ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΕΤΡΕΧΕ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΦΟΡΟ ..ΑΠΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΤΕ..

Κατέβηκα στο Α Τ ΡΟΔΟΥ ,βρήκα τον αξιωματικό υπηρεσίας και τον ρώτησα τι έγινε, μου απάντησε ότι σε 15 λεπτά που θα αλλάξει η βάρδια θα πάνε αμέσως να την συλλάβουν.
Του απάντησα ότι δεν χρειάζεται διότι ήδη είχε πέσει σύρμα μέσα από το τμήμα και η κυρία το είχε σκάσει. εδω θα ήθελα να δηλώσω ότι δεν ρίχνω καμία μομφή για τον αξιωματικό υπηρεσίας ,αντίθετος ήταν ένας παρά πολύ ευγενέστατος αξιωματικός ,απλά στο σήμα που δόθηκε το έμαθαν και κάποια αλλά λαγωνίκα και έκαναν την δουλεία τους άψογα.
Ζήτησα να δω τον διοικητή και πήγα στο γραφείο του όπου ήταν και ο υποδιοικητής μέσα .
 

ΔΙΑΛΟΓΟΣ
 

ΕΓΩ: καλημέρα κύριε διοικητά .(του αναφέρω ακριβώς το περιστατικό πως έγινε).ήρθα στο γραφείο σας να το αναφέρω όπως μου είχατε πει και στην προ ενός μηνός συνάντηση μας ..το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν την είχα ειδοποιήσει εγώ ..κάποιος από το προσωπικό του τμήματος φρόντισε να το κάνει.
ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ: Δεν σου απαντώ γιατί δεν ξέρω αν με μαγνητοφωνείς (τι ήθελε άραγε να μου απαντήσει και φοβήθηκε να το κάνει;;;;)
ΕΓΩ: Και βεβαία δεν μαγνητοφωνώ κύριε διοικητά ,,αλλά δεν καταλαβαίνω την απάντηση σας και δεν κατανοώ την στάση σας .
ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ: Μην μου μιλάς ρε έμενα έτσι εδώ μέσα , ακούς τι σου λέω.
ΕΓΩ: Τι συμπεριφορά είναι αυτή κύριε διοικητά σας παρακαλώ δεν σας επιτρέπω να μου μιλάτε έτσι.
ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ: Πέρασε έξω από εδώ ρε ..ορίστε μας τώρα ..δεν μου αρέσει το ύφος σου ρε, κατάλαβες .
ΕΓΩ: Κύριε διοικητά σας παρακαλώ αυτή την στιγμή βρίσκομαι στην υπηρεσία σας και όχι στο σπίτι σας , όταν έρθω σπίτι σας να με πετάξετε έξω ,εδώ απαιτώ να μου συμπεριφέρεστε καλυτέρα.
ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ: Σηκώνετε πάνω μου υψώνει το ανάστημα του και πάει να σηκώσει το χέρι του να με κτυπήσει (προφανώς αναπόλησε μνήμες της χούντας .)
ΕΓΩ: Μην τολμήσεις και με αγγίξεις .
Εκείνη την στιγμή μπήκε στην μέση ο υποδιοικητής ,ένας ευγενέστατος κύριος ,επίπεδου για να αποσυμφορήσεις την ένταση.
ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ: Φύγε από εδώ ρε μην σε. που θα μου πεις έμενα για το σπίτι μου , και ξανακάνει την κίνηση πάλι να πάει να με κτυπήσει .
ΕΓΩ: Δεν σας είπα τίποτα για το σπίτι σας και να μην λέτε ψέματα δεν σας Τιμα, μην κινήστε κατά πάνω μου γιατί δεν σας φοβαμε.δεν σας επιτρέπω ,η συμπεριφορά σας είναι ανάρμοστη και δεν ταιριάζει σε έναν διοικητή τμήματος .είστε επιεικώς απαράδεκτος .
 

Αποχώρησα από το τμήμα και πήγα και κατήγγειλα το γεγονός στον δικηγόρο μου και μετέπειτα στον κύριο εισαγγελέα .
 

Η συμπεριφορά αυτή του διοικητή του αστυνομικού τμήματος ΦΩΤΗ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ έχει να κάνει φανερά με την ενόχληση και τον πανικό που τον διακατέχει μετά από δημοσιοποίηση που έκανα σε γνωστά μπλοκ της ρόδου και όχι μόνο για τα καμώματα υφιστάμενων προ ενός μηνός περίπου και επί των ημερών του.. επειδή λοιπόν ξεγύμνωσα την σήψη που υπάρχει εκεί μέσα από ορισμένους και την κατάντια. Ο εν λόγο κύριος λοιπόν μόλις με είδε δεν κρατήθηκε και ξέσπασε ..προφανώς κάποιους τους ενοχλεί τόσο πολύ η αλήθεια και επειδή έχουν μάθει διαφορετικά δεν μπορούν να δεχθούν ένα πολίτη που ρίχνει γροθιά στο μαχαίρι.
 

Ο φοβος της καρέκλας προφανής αλλά και ο τρόπος της προστασίας της λανθασμένος .
.Κύριε ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΕ γνωρίζετε σε πια θέση σας έχει βάλει η πολιτεία ,μήπως όμως δεν γνωρίζετε οτι ο τρόπος που συμπεριφέρεστε είναι ανάρμοστος .δεν αρμόζουν σε ένα διοικητή συμπεριφορές πεζοδρομίου.
Η σύζυγος σας είναι διευθύντρια στον δημοτικό παιδικό σταθμό που πάει η κόρη μου τον όποιον και επισκέπτεται καθημερινά η πρώην σύζυγος μου με πολλές φορές η παραμονή της μέσα να ξεπερνά και το 20λεπτο.μηπως έχετε λάβει λανθασμένες πληροφορίες για το πρόσωπο μου ,δεν θέλω να το πιστεύω...
Αλλά και έτσι να υποθέσουμε ότι είναι ,δεν αρμόζει η συμπεριφορά σας σε ένα πολίτη που παλεύει για το δικαίωμα του παιδιού του..
Από εδώ και πίσω οφείλετε να σεβεστε. Δεν θ α ανεχτώ πλέον από εδώ και πίσω άλλη τέτοια συμπεριφορά .
 

Καταγγέλλω και δημοσιοποιώ ανάρμοστη συμπεριφορά ,κακή λειτουργιά του τμήματος που διοικηταί και υφιστάμενους σας (φιλαράκια της κύριας ) που κάνουν πλάτες και νταβατζηλίκια που στην ουσία εκθέτουν εσάς τον ίδιο και κατεπεκταση το ίδιο το σώμα.
 

Ανυψώστε λοιπόν εκεί το ανάστημα σας ...
Ο σκοπός για τον όποιο αγωνίζομαι είναι ιερός και δεν θα διστάσω να πάω ακόμα και κόντρα στο ρεύμα για να βρω το δίκιο του παιδιού μου.
Πόσοι άλλοι συμπολίτες μας ταλαιπωρήθηκαν με παρόμοιες ιστορίες και σιώπησαν ..λάθος δημοσιοποιήστε .κολάστε τους στον τοίχο..έχουμε δημοκρατία .βαλτέ και εσείς ένα λιθαράκι να σώσουμε τους εαυτούς μας τα παιδιά μας .και αυτό το έρημο το κράτος ....................................................


Προηγούμενες Καταγγελίες του ιδίου.

Τα στοιχεία του Καταγγέλλοντα βρίσκονται στην διάθεσή μας και δεν δημοσιοποιούνται για ευνόητους λόγους.

1 σχόλιο:

  1. Τετάρτη, 15 Δεκεμβρίου 2010
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ "ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΡΟΔΟΥ"

    http://parapona-rodou.blogspot.com/2010/12/blog-post_3594.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή