Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2020

Σπύρος Μισθός: «Με δικαστική απόφαση πήρα την επιμέλεια των παιδιών μου»



Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο Σπύρος Μισθός
ο ηθοποιός του «Καλημέρα Ζωή» έπειτα από μεγάλο διάστημα τηλεοπτική απουσίας 




«Με δικαστική απόφαση πήρα την επιμέλεια των παιδιών μου»
«Χώρισα το 2014, με δικαστική απόφαση πήρα την επιμέλεια των παιδιών μου και ζω πέντε χρόνια μόνος μου μαζί τους. Ήταν πάρα πολύ δύσκολο όλο αυτό και πέρασα δύσκολα ειδικά τα τελευταία δυο, τρία χρόνια που οικονομικά είχα στριμωχτεί πάρα πολύ. Πέρασα πάρα πολύ δύσκολα. Κυνήγησα όμως κάτι που θεωρούσα τεράστια αδικία που έγινε. Κυνηγούσα να βγω στη σύνταξη με τα ανήλικα παιδιά μου. Στο ΙΚΑ, που ανήκουμε εμείς οι ηθοποιοί βγάζουν τη μάνα με ανήλικο στα 55 έτη στη σύνταξη και με τις προϋποθέσεις της μάνας και τον χήρο πατέρα. Ποτέ δεν έβγαζαν τον πατέρα που δικαστικά κέρδισε τα παιδιά του», εξήγησε ο Σπύρος Μισθός.

«Με την πρώην σύζυγο μου δεν μπορώ να πω πως οι σχέσεις μας είναι καλές»
«Το κυνήγησα λοιπόν αυτό και πρόσφατα βγήκε μια απόφαση που με δικαίωσε. Με την πρώην σύζυγο μου δεν μπορώ να πω πως οι σχέσεις μας είναι καλές αλλά μέτριες. Της πηγαίνω που και που τα παιδιά αν και η δικαστική απόφαση δεν της προσφέρει επικοινωνία μαζί τους. Δεν θέλω τα παιδιά να ξεκόψουν εντελώς» πρόσθεσε με ειλικρίνεια ο ηθοποιός Σπύρος Μισθός.


ΠΗΓΗ






 

1 σχόλιο:

  1. Ο διαχειριστής id65 έχει χάσει την διαχείριση αυτού του blog.
    Η διαχείριση έχει κλαπεί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή