Αυτό είναι το συμβόλαιο τιμής που θα υπογράφουν οι γονείς στα σχολεία !
Διαβάστε τι αναφέρει η έκθεση στο σημεία 1 για την...
"Η κουλτούρα του καταναλωτικού ναρκισσισμού και η μετάλλαξη του σχολικού χώρου σε πασαρέλα ναρκισσισμού. Συμπτώματα και αντίδοτα",
"Η κουλτούρα του καταναλωτικού ναρκισσισμού και η μετάλλαξη του σχολικού χώρου σε πασαρέλα ναρκισσισμού. Συμπτώματα και αντίδοτα",
και συγκεκριμένα στις προτάσεις για την "Ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και ενδυνάμωση γονέων"
Ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και ενδυνάμωση γονέων ( ! ! ! )
Ξεκινώντας με όσο το δυνατόν πιο πρώιμες παρεμβάσεις, οι υποψήφιοι και οι νέοι γονείς ενημερώνονται και καθοδηγούνται από ειδικούς, οι οποίοι de facto έρχονται σε επαφή μαζί τους (π.χ. μαιευτήρες, μαίες, παιδίατροι, διαμορφωτές γνώμης...), ατομικά ή σε ομάδες ("σχολή γονέων" κλπ.), προκειμένου να εμπεδώσουν ορισμένες απλές αλλά καθοριστικές αρχές, τις οποίες θα διδάξουν στα παιδιά.
Τις ίδιες αρχές καλλιεργούν στους γονείς, σε όλη τη σχολική διαδρομή, με πρόσφορους τρόπους, οι εκπαιδευτικοί, οι ειδικοί ψυχικής υγείας κλπ. Οι αρχές αυτές συνιστούν έναν κώδικα δημοκρατικού ανθρωπισμού και προετοιμάζουν τα παιδιά όχι μόνο για τη σχολική τους ζωή, αλλά και για την ευρύτερη κοινωνική τους λειτουργία ως δημοκρατικοί πολίτες.
Είναι οι εξής:
1. Το παιδί καθενός είναι μοναδικό και ξεχωριστό για τον ίδιο. Ωστόσο, είναι ένα παιδί ανθρώπων όπως κάθε παιδί ανθρώπων: Διαφορετικό αλλά ίσο με τα άλλα, και όχι πριγκίπισσα ή βασιλόπουλο.
2. Στο σχολείο (ο όρος περιλαμβάνει και την προσχολική αγωγή) πηγαίνουμε επειδή το σχολείο είναι σαν δεύτερο σπίτι μας. Εκεί συναντάμε πολλά άλλα παιδιά και μαθαίνουμε να ζούμε μαζί και να κάνουμε πράγματα μαζί που είναι ευχάριστα και χρήσιμα για όλους και δεν ενοχλούν κανέναν.
3. Στο σχολείο δεν πάμε για επίδειξη, αλλά για γνώση και χαρακτήρα. Για να μάθουμε πράγματα και τρόπους και να γίνουμε άνθρωποι καλοί κι αγαπητοί. Για να γίνει κάθε παιδί ένας ξεχωριστός άνθρωπος για τους άλλους.
4. "Είναι ντροπή και γελοίο να κάνεις επίδειξη ότι έχεις χρήματα και πράγματα, όταν άλλα παιδάκια στερούνται και υποφέρουν. Και είναι τιμή και ωραίο να νοιάζεσαι για τον άλλον και να τον βοηθάς όπως μπορείς."
5. Θεσπίζεται ως "προαιρετικά υποχρεωτικό" (όπως η ψήφος στις εκλογές...) το ακόλουθο Συμβόλαιο Τιμής: Κατά την έναρξη του σχολικού έτους, οι γονείς ή κηδεμόνες για παιδιά Α' έως Γ' Δημοτικού και, στη συνέχεια, τα ίδια τα παιδιά ("Τώρα που μεγάλωσες...") καλούνται να υπογράψουν ένα συμβόλαιο σαν το ακόλουθο:
"Δίνω τον λόγο της τιμής μου και υπόσχομαι ότι θα σέβομαι το σχολείο, τους δασκάλους και τους συμμαθητές μου, θα φέρομαι ιπποτικά σε όλους και ιδιαίτερα στους πιο αδύναμους, και δεν θα επιτεθώ ποτέ σε αδύναμο, αλλά θα τον υπερασπίσω από επιθέσεις. Θα θεωρώ σωστή μόνο την άμιλλα για τη διάκριση στη μάθηση, στον αθλητισμό, την καλή συμπεριφορά και τα καλά έργα. Δεν θα κάνω ποτέ στον άλλον ό,τι δεν θέλω να κάνουν σε μένα. Και θα θεωρώ ντροπή κάθε παράβαση αυτής της υπόσχεσης που ελεύθερα δίνω σήμερα."
Β. Αντίστοιχη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών
Στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών (αρχική και συνεχιζόμενη) οι εκπαιδευτικοί μαθαίνουν τη σπουδαιότητα των ως άνω αρχών, καθώς και πώς να συνεργάζονται με το σχολείο, την οικογένεια, τα παιδιά και την τοπική κοινωνία για να καλλιεργήσουν αυτές τις αρχές και τις αντίστοιχες νοοτροπίες στο περιβάλλον της σχολικής κοινότητας.
Γ. Ηθική υποστήριξη στις καλές πρακτικές
Θεσπίζονται, σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες κάθε σχολικού χώρου, ηθικές ανταμοιβές για στάσεις και πράξεις (παιδιών και παιδαγωγών) που εικονογραφούν παραδειγματικά την τήρηση αυτών των αρχών: Λεκτικός έπαινος στην τάξη ή στο σχολείο, αναγνώριση από και προβολή στην τοπική κοινωνία, ευρύτερη προβολή, ετήσια εθνικά βραβεία (όπως της Ακαδημίας...).
Στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών (αρχική και συνεχιζόμενη) οι εκπαιδευτικοί μαθαίνουν τη σπουδαιότητα αυτών των ηθικών ανταμοιβών, να εκτιμούν τη λειτουργία τους (ατομική και συλλογική) και να επιζητούν και οι ίδιοι τέτοιες ανταμοιβές. Αναστοχασμός, αυτογνωσία και ευσυνειδησία, πέραν της βιοποριστικής σκοπιμότητας και μόνο, είναι αρετές απόλυτα αναγκαίες για κάθε παιδαγωγό.
Δ. Αντιμετώπιση παραβάσεων
Η επιβράβευση, πλαισίωση και υποστήριξη των καλών πρακτικών συνοδεύονται από άμεση και σε βάθος αντιμετώπιση των παραβάσεων αυτού του κώδικα συμπεριφοράς με πράξεις που ενοχλούν, βλάπτουν ή πληγώνουν τους άλλους ή τη λειτουργία της σχολικής κοινότητας, τόσο ως προς την εκπαιδευτική διαδικασία όσο και ως προς την ανθρώπινη σχέση στον σχολικό χώρο.
Βασικό πλαίσιο για την εμπέδωση και εποπτεία της τήρησης αυτού του κώδικα δημοκρατικού ανθρωπισμού στον σχολικό χώρο αποτελεί η Συνάντηση Σύνθεσης (βλ. παρακάτω, άξονας 5).
Ε. Παρέμβαση στις κοινωνικές στάσεις
Πέρα από προσωπικές ή συλλογικές πρωτοβουλίες από την ίδια την κοινωνία, η Πολιτεία μπορεί να επέμβει στη διαμόρφωση του παιδικού και σχολικού Φαντασιακού με πολλούς τρόπους: Ενημερώνοντας και ευαισθητοποιώντας την κοινωνία. Ενεργοποιώντας και υποστηρίζοντας σχετικές πρωτοβουλίες των τοπικών κοινωνιών. Ζητώντας από τα ΜΜΕ και τους διαμορφωτές γνώμης αντίστοιχη συμπεριφορά. Επιβάλλοντας εύλογους περιορισμούς στις διαφημίσεις και γενικά στα μηνύματα των ΜΜΕ που απευθύνονται στα παιδιά ή στους γονείς. Κ.τ.ό.
ΠΗΓΗ
id65. Η Ελληνική κοινωνία είναι αντιμέτωπη με επικίνδυνους ανθρώπους, ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος.
Το "κράτος" ζητά από τους γονείς, να του "παραδώσουν" τα παιδιά τους, ώστε να διαμορφώσει κατάλληλα τους αυριανούς του πολίτες.
ΤΟ ΝΕΟΦΑΝΕΣ ΕΠΙΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΙΚΟΥ ΦΙΛΗ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΑ "ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΑΤΙΜΙΑΣ" ΜΕ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΥΠΟΥ SUPER MAN & SUPER WOMAN ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ BULLYINK ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟ ΤΙΤΛΟ: "ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΙΜΗΣ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΑΥΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΤΟ ΠΗΓΑΙΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΦΕΜΙΝΟΣΟΣΙΑΛΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΕΜΙΝΟΣΟΣΙΑΛΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΡΙΕΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΟ ΠΑΝΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΟ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ / ΑΥΤΟΚΛΗΤΟΥΣ / ΑΥΤΟΚΛΗΤΕΣ / ΔΙΚΑΣΤΕΣ / ΔΙΚΑΣΤΡΙΕΣ / ΕΚΔΙΚΗΤΕΣ / ΕΚΔΙΚΗΤΡΙΕΣ / SUPER MAN / SUPER WOMAN / ΝΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ "ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΙΜΗΣ" ~ "ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΑΤΙΜΙΑΣ" ΜΕ ΤΟΝ ΦΕΜΙΝΟΣΟΣΙΑΛΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΣΑΤΑΝΑ ΣΤΟ ΤΡΙΣΤΡΑΤΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΤΡΙΜΟΡΦΗΣ ΕΚΑΤΑΙΑΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΣΧΟΠΟ ΝΑ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑ ΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΤΗΡΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΑΤΑΝΙΣΤΙΚΕΣ ΦΕΜΙΝΟΣΟΣΙΑΛΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΕ ΑΝΑΔΟΧΕΣ ΨΕΥΤΟ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΚΑΙ ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ ΖΕΥΓΑΡΙΩΝ ΒΑΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΟΡΘΟΤΗΤΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή"....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΟΥ ΑΝΑΡΧΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣΟΣΙΑΛΟΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΣΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΘΕΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΤΡΙΑΝΤΑ ΤΡΙΩΝ (33) ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΥΣΕΙ ΔΟΛΙΩΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΖΩΤΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΤΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΠΕΝΤΑΠΤΥΧΟ ΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ-ΑΝΔΡΑΣ-ΠΑΤΕΡΑΣ-ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ-ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ-ΑΝΔΡΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣ-ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ-ΑΡΧΗΓΟΙ ΟΠΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΙΑΖΥΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ ΨΕΥΔΟ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΜΗΤΕΡΕΣ-ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΑΦΗΣΕ ΧΩΡΙΣ ΑΝΔΡΑ-ΑΡΧΗΓΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΕΡΑ-ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΟΥ ΕΠΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΤΡΙΑ (33) ΧΡΟΝΙΑ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΑΡΠΑΖΕΙ ΑΦΥΣΙΚΑ ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ-ΑΝΔΡΕΣ-ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΜΕ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΕΣ ΤΥΡΑΝΝΙΚΕΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ-ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΜΗΤΕΡΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΑΡΧΗΓΟΙ-ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΚ ΤΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΜΟΝΟ ΩΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΤΡΟΦΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΜΠΟΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΕΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΜΕΝΗ ΞΕΝΟΚΙΝΗΤΗ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΜΙΣΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΙΣΑΝΔΡΗ ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΤΥΡΑΝΝΙΚΗ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗ ΥΠΕΡΔΟΜΗ ΕΝΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΕΤΥΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟ ΤΡΙΜΟΡΦΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΟΣΙΑΛΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΥΠΕΡΓΟΝΕΑ ΠΡΟΣΤΑΤΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ...."
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΠΟ
ΕΔΩ:
http://odysseus.pa-sy-a.gr/2013/04/28/00-00/pa-sy-a_odysseus_2013-04-28_00-00.htm#plohgos_05