Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Αποστόλου: «Είναι αργός θάνατος να μη βλέπω τα παιδιά μου. Δεν ξέρω αν χωρίσαμε με τη Μάγδα»



Μία ακόμα μητέρα - ιδιοκτήτρια, των παιδιών !
Ένας ακόμα άβουλος πατέρας,
που δεν μπορεί να υποστηρίξει τον ρόλο του και τα παιδιά του. 

 

 


Δύσκολες ώρες περνάει ο Δημήτρης Αποστόλου μετά τον χωρισμό του από τη Μάγδα Πένσου. Πριν λίγους μήνες η ηθοποιός ανακοίνωσε ότι χωρίζουν μέσω facebook με εκείνον να μένει έκπληκτος.

Έχετε δύο γιους με τη Μάγδα Πένσου και μου είπες ότι έχετε αποφασίσει να μην τους βαφτίσετε.
Ο Απόλλωνας είναι σχεδόν 7 και ο Πάρης σχεδόν στα 4. Τον έναν τον φωνάζω «Σπάνιο» και τον άλλον «Καπετάνιο». Εγώ τα θεολογικά μου τα προβλήματα τα είχα. Προσπάθησα να τα λύσω με επισκέψεις μου στο Άγιο Όρος και πνευματικούς κ.τλ. Όσο πλησίαζε το αντικείμενο τόσο απομακρυνόταν η ψυχή μου από αυτό και αποφάσισα ότι μάλλον είμαι αγνωστικιστής. Επειδή είναι παράνομο να κάνεις προσηλυτισμό σ’ ένα παιδί το οποίο δεν έχει συνείδηση, δεν έχει επιλογή και δεν έχει αποφασίσει σε ποιο δόγμα θα πάει, τους έχω φτιάξει ένα κουτί με όλα τα βιβλία των δογμάτων και θα αποφασίσουν μόνα τους. Ήρθαν γυμνά στον κόσμο, ούτε ταυτότητες είχαν και το επώνυμο που τους έδωσα καταχρηστικό είναι. Μπορεί να θέλουν να ονομαστούν κάτι άλλο.

Τελικά με τη Μάγδα έχετε χωρίσει;
Γιατί δεν έχω καταλάβει. Σ’ αυτήν την ερώτηση θα το κάνουμε με γκάλοπ σαν τον Τσίπρα το καλοκαίρι του 2015. Δεν ξέρω. Περάσαμε μια εξωφρενικά δύσκολη περίοδο, που είναι αυτό που λες «αποτρελάθηκε λίγο το σύστημα». Πιστεύω ότι είμαστε δύο άνθρωποι που αγαπιόμαστε πολύ βαθιά και ουσιαστικά. Η Μάγδα είναι η ζωή μου. Πιστεύω ότι είναι ο πιο εμβληματικός άνθρωπος που πέρασε από τη ζωή μου. Είναι ο άνθρωπος της ζωής μου και το ξέρει. Απλώς η Μάγδα κάποια στιγμή μπερδεύτηκε πολύ άσχημα μέσα της. Οταν πρωτοξεκινήσαμε με τη Μάγδα τής έκανα μια πρόταση. Να είμαστε φίλοι και με τους φίλους τα λες όλα. Φοβήθηκε ότι το φιλικό θα έμπλεκε λίγο το προσωπικό και αποφάσισε να μην είμαστε φίλοι. Οταν έπεσε στα «σκληρά» που λέω εγώ, «είμαι 40, τελείωσε η μητρότητα, τώρα μπαίνω σε μια φάση να ξαναγυρίσω στη δουλειά», εκεί μπερδεύτηκε πολύ άσχημα. Εκεί, λοιπόν, που χρειαζόταν η συμβουλή η δική μου ή πραγματικά «έγκυρων ανθρώπων» έπεσε σ’ ένα σύστημα τελείως ανόητων -και ο «νοών νοείτω»- οι οποίοι δεν είχαν να επιδείξουν κάτι καλό για τη δική τους ζωή. Επηρεάστηκε πολύ άσχημα και εκεί το πράγμα ξέφυγε.

Με τη Μάγδα μένετε μαζί;
Όχι. Εδώ και καιρό έχει πάρει τα παιδάκια και έχουν ανέβει στη Βέροια. Νομίζω ότι είναι δική της ανάγκη να οργανώσει λίγο το μέσα της. Δεν την κόντραρα σ’ αυτό καθόλου. Αν και έγινε μια χαζοαγωγή για την επιμέλεια των παιδιών… Δεν νομίζω ότι θα βγει ποτέ αγωγή διαζυγίου.

Τα παιδιά σου πόσο καιρό έχεις να τα δεις;
Από τις αρχές του καλοκαιριού.

Πώς είναι για έναν πατέρα να μη βλέπει τα παιδιά του;
Χωρίς να ακουστεί μελό, είναι αργός θάνατος. Δεν είναι επιλογή της Μάγδας, ίσα-ίσα με προτρέπει να πάω. Απλώς είμαι πολύ ευαίσθητος με τα παιδιά μου. Μπορείς να μου βάλεις ένα πυρωμένο καρφί στον λαιμό και δεν θα ακούσεις κιχ, αλλά με τους γιους μου διαλύομαι.



id65: Φυσικά, κανέναν από τους δύο γονείς, δεν φαίνεται να προβληματίζει πως αισθάνονται τα παιδιά.



ΠΗΓΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου