Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Αξέχαστοι κινηματογραφικοί μπαμπάδες.


Με αφορμή την σημερινή Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα, θυμόμαστε μερικούς από τους καλύτερους μπαμπάδες του σινεμά, που έκαναν τα παραπάνω και πολλά περισσότερα για τα κινηματογραφικά παιδιά τους.


Κρίστοφερ Γκάρντνερ (Γουίλ Σμιθ)
 «Το Κυνήγι της Ευτυχίας»
«Μην αφήσεις ποτέ κανέναν να σου πει ότι δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Ούτε καν εμένα. Αν έχεις ένα όνειρο, πρέπει να το προστατεύσεις. Όταν οι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν κάτι, σου λένε ότι κι εσύ δεν μπορείς. Αν θέλεις κάτι, κυνήγησέ το. Τελεία.»
 

Γκουίντο Ορεφίτσε (Ρομπέρτο Μπενίνι)
 «Η Ζωή Είναι Ωραία»
«Κοιμήσου τώρα. Κάνε γλυκά όνειρα. Ίσως ονειρευόμαστε και οι δύο. Ίσως όλο αυτό είναι ένα όνειρο και το πρωί η μαμά θα μας ξυπνήσει με γάλα και μπισκότα.»




Τζορτζ Μπανκς (Στιβ Μάρτιν)
«Ο Πατέρας της Νύφης»
«Συνειδητοποίησα εκείνη τη στιγμή ότι δεν θα γυρνούσα ποτέ ξανά στο σπίτι για να βρω την Άννι στην κορυφή της σκάλας. Ποτέ δεν θα την ξαναέβλεπα στο πρωινό με τη ρόμπα και τις κάλτσες της. Ξαφνικά συνειδητοποίησα αυτό που συνέβαινε. Η Άννι είχε μεγαλώσει και μας άφηνε, και κάτι μέσα μου άρχισε να πονά.»


 
Τζορτζ Μπέιλι (Τζέιμς Στιούαρτ)
«Μια Υπέροχη Ζωή»
«Δεν είναι υπέροχο; Θα πάω στην φυλακή!»






 
Τζον Κ. (Ντένζελ Γουάσινγκτον)
«John Q»
«Δεν θα θάψω τον γιο μου! Ο γιος μου θα θάψει εμένα!»





Τζιουζέπε Κόνλον (Πιτ Ποστλθγουέιτ)
«Εις το Όνομα του Πατρός»«Απλά έκρυψαν το φως. [δείχνει το κεφάλι του] Δεν μπορούν να κρύψουν το φως εδώ μέσα.»






Αντόνιο Ρίτσι (Λαμπέρτο Ματζιοράνι) «Κλέφτης Ποδηλάτων»
«Ας τα ξεχάσουμε όλα. Θα μεθύσουμε!»







Καθηγητής Χένρι Τζόουνς (Σον Κόνερι)
«Ο Ιντιάνα Τζόουνς και η Τελευταία Σταυροφορία»
 «Βασικά, ήμουν υπέροχος πατέρας. Σου είπα ποτέ να τελειώσεις το φαγητό σου;
Να πας για ύπνο;
Να πλύνεις τα αυτιά σου;
Να κάνεις τα μαθήματά σου;
Όχι. Σεβάστηκα την ιδιωτική σου ζωή και σου έμαθα να βασίζεσαι στον εαυτό σου.»


Τζιοβάνι Σερμόντι (Νάνι Μορέτι)
«Το Δωμάτιο του Γιου»
«Αντίο, Αντρέα»







Εντ Μπλουμ (Άλμπερτ Φίνεϊ)
«Big Fish»
«Όταν αποκτάς παιδί, όλα αλλάζουν. Ρεύεται, πεινά τα βράδια, πρέπει να το αλλάξεις…Μου λένε ότι είναι τρομερό. Και μετά περνάς χρόνια προσπαθώντας να το διαφθείρεις και να το παραπλανήσεις, να γεμίσεις το μυαλό του με ανοησίες, και παρόλ’ αυτά βγαίνει μια χαρά.»


Μάρλιν (Άλμπερτ Μπρουκς και Θοδωρής Αθερίδης)
«Ψάχνοντας τον Νέμο»
«Πρέπει να βγω από’δω μέσα! Πρέπει να βρω το γιο μου.
Πρέπει… να του απαντήσω πόσο χρονών μπορούν να φτάσουν οι θαλάσσιες χελώνες!»




Άνδρας (Βίγκο Μόρτενσεν)
«Ο Δρόμος»
 «Αν ήμουν Θεός, θα είχα κάνει τον κόσμο όπως είναι, χωρίς καμία διαφορά.
Και έτσι έχω εσένα…έχω εσένα.»




Φιούριους Στάιλς (Λόρενς Φίσμπερν)
«Τα Παιδιά της Γειτονιάς»
«Κάθε βλάκας μπορεί να κάνει ένα μωρό αλλά μόνο ένας πραγματικός άντρας μπορεί να μεγαλώσει τα παιδιά του.»




Ο πατέρας του Τζιμ (Γιουτζίν Λέβι)
«American Pie»
«Θα πούμε στην μητέρα σου ότι φάγαμε όλη την πίτα.»








Μπράιαν Μιλς (Λίαμ Νίσον)
«Η Αρπαγή»«Αυτό που έχω είναι πολύ συγκεκριμένες ικανότητες, που απέκτησα κατά τη διάρκεια μιας μεγάλης καριέρας. Ικανότητες που με κάνουν τον εφιάλτη ανθρώπων σαν και σένα.
Αν αφήσεις την κόρη μου τώρα, τότε θα μπει ένα τέλος.
Δεν θα σε αναζητήσω, δεν θα σε κυνηγήσω.
Αλλά αν δεν την αφήσεις, θα σε ψάξω, θα σε βρω, και θα σε σκοτώσω.»


Γουίνκ (Ντουάιτ Χένρι)
«Τα Μυθικά Πλάσματα του Νότου»
«Ο μόνος μου σκοπός στη ζωή είναι να της μάθω πώς να τα καταφέρει.»




 Μάικλ Σάλιβαν (Τομ Χανκς)
«Ο Δρόμος της Απώλειας»
«Ο Πίτερ ήταν ένα τόσο γλυκό αγοράκι. Και εσύ…εσύ ήσουν πιο πολύ σαν και μένα. Και δεν ήθελα να είσαι σαν και μένα.»




Τεντ Κράμερ (Ντάστιν Χόφμαν)
«Kράμερ Εναντίον Κράμερ»
«Ξυπνάμε και τρώμε πρωινό και μιλάμε, και τον πάω στο σχολείο, και μετά τρώμε βραδινό και μιλάμε και τότε, και του διαβάζω μια ιστορία… Χτίσαμε μια ζωή μαζί και αγαπιόμαστε.»


Mουφάσα (Τζέιμς Ερλ Τζόουνς και Κώστας Καστανάς)
«Ο Βασιλιάς των Λιονταριών»

«Κοίτα, Σίμπα. Ό,τι αγγίζει το φως είναι το βασίλειό μας. Οι βασιλιάδες ανατέλλουν και δύουν σαν τον ήλιο. Μια μέρα ο ήλιος θα δύσει για μένα και θα ανατείλει για σένα ως νέο βασιλιά.»


Άττικους Φιντς (Γκρέγκορι Πεκ) 
«To Kill a Mockingbird»«Δεν μπορείς ποτέ να καταλάβεις στα αλήθεια έναν άνθρωπο μέχρι να δεις τα πράγματα από την δική του οπτική γωνία…Μέχρι να τρυπώσεις μέσα του και να κάνεις μερικά βήματα σαν να είσαι εκείνος.»




 ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου