Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Ο πατέρας μου...


Naomi Campbell
«Άραγε, ζει ο πατέρας μου;»



Δεν έχει γνωρίσει ποτέ τον πατέρα της και το όνομά του δεν αναγράφεται ούτε στο πιστοποιητικό της γεννήσεώς της.

Η μαύρη γαζέλα της πασαρέλας Naomi Campbell μεγάλωσε με τη μητέρα της και, όπως αναφέρει, είχε μια χαρούμενη παιδική ηλικία.

«Το έχω σκεφτεί να εντοπίσω τον πατέρα μου, αλλά δεν θέλω να πληγώσω τη μητέρα μου» ήταν η απάντηση του μοντέλου σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου.
To μοντέλο πρόσθεσε: «H μητέρα μου έχει περάσει πολλά. Είχε καρκίνο και έχει αντιμετωπίσει πολύ δύσκολες καταστάσεις».
Η Naomi δήλωσε, ακόμη, πως δεν γνωρίζει καν αν ο πατέρας της είναι ζωντανός ή όχι.

ΠΗΓΗ


Μιχάλης Ρίζος
«Απερίγραπτα τα συναισθήματα»



Στην Τατιάνα Στεφανίδου και την εκπομπή της «Αξίζει να το ζεις» μίλησε ο Μιχάλης Ρίζος, ο κύπριος παίχτης που αγαπήσαμε μέσα από το «Big brother».

Σε μια εξομολόγηση άκρως συγκινητική ξεδίπλωσε την καρδία του και μίλησε για τα παιδικά του χρόνια και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε μεγαλώνοντας χωρίς πατέρα

«Είχα μεγαλώσει χωρίς τον πατέρα μου. Αλλά η μητέρα μου δεν μου αποκάλυπτε γιατί χώρισαν, ούτε τον έριχνε μπροστά στα μάτια μου… Είχα κάνει προσπάθειες να τον βρω αλλά δεν ήξερα με ποιον τρόπο…»

Εξήγησε επίσης τους λόγους που τον οδήγησαν, στην ηλικία των 14, να εγκαταλείψει το σχολείο «Στο σχολείο είχα κρύψει την αλήθεια και έλεγα πως είναι επιχειρηματίας και απλώς λείπει στο εξωτερικό» και συνέχισε «Στα 14 άφησα το σχολείο, δούλεψα σε οικοδομές, αλλά στην πορεία παρακολουθούσα και σεμινάρια, ήθελα να μαθαίνω απλώς δεν ήθελα να μου επιβάλλουν από το σχολείο τι θα μάθαινα».

Μίλησε επίσης και για την πρώτη φορά που είδε τον πατέρα του «Απερίγραπτα τα συναισθήματα» είπε και άρχισε να λυγίζει. Ο Μιχάλης δεν άντεξε τις ερωτήσεις της Τατιάνας για τον πατέρα του και ξέσπασε σε κλάματα και δεν μπορούσε να περιγράψει τα συναισθήματα του και τις σκηνές που έζησε μαζί του.
 
«Κάποιους μήνες μετά την πρώτη μας συνάντηση έφυγε από τη ζωή… πήγαινα και στο νοσοκομείο και τον έβλεπα»

Η Τατιάνα βλέποντας πως ο ίδιος δεν μπορούσε να συνεχίσει άλλο να μιλά για τον πατέρα του και τον τρόπο που έφυγε από τη ζωή ζήτησε να πάνε σε διαφημίσεις για να ηρεμίσει ο καλεσμένος της.

ΠΗΓΗ

Στέλιος Διονυσίου
Θυμάμαι έναν πάτερα




Ανώνυμος
...για τον πατερα μου!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου